Saturday, 5 February 2011

Alya dah boleh duduk

Semalam tanggal 5 Feb 2011 tercatat episod baru buat Alya. Anak ibu yang sorang ni dah boleh duduk... comelnya.. Tapi kesian... Banyak kali tumbang... Hari ni pun banyak kali Alya tersembam...

Abah & ibu die dah jaga tapi still jatuh..Huhu.. Aku jaga-jaga kat belakang, Alya tersembam kedepan. Tak cekap betul ibu & abah ni.

Rumah aku ni, takdela byk sangat barang. So pantang je nampak Abah & ibu die, Alya terus nak panjat. Nak berdiri... Kat umi aku, die nak belajar merangkak le tu..

Seronok tau ada anak. Rumah meriah. Tak tau la kenapa orang sanggup buang anak merata tu. Tak patut betul

No comments:

Post a Comment